رسالة من حبيبتي سابقا

عمر

يا اصيل

نسيت الزمن الجميل

و السهر و المواويل

و الليل لوحدك طويل

و معايا بيطير

بعد ما حبتني و عشقتني

ليه هجرني



و خنتني

ايوة خنتني

عشان كل ما تشفنني

تشوفني لابسه اسود

و هيه لابسه ابيض

كنت قلي

عندي فستان ابيض

بلبسه لما امرض

كنت فاكراك مبتحبهوش

فملبستهوش

و لا علشان مش فاهمه انت عايز ايه

بس ما تنكرش اني بعملك كل اللي بتقول عليه

و لا بسئل ليه

و عشان اية

حبايبي كثير بس انت اللي هاممني

و انت اللي فاهمني

و لما بتعب بتعالجني

و تحايلني

فاكر و لا ناكر

ما انت قادر

فاكر لما كنت بتقعد بالساعات عينك عليا

ترسم عليا

و تسيبني تفكر فيا

وقتك كله ليا

شغلتك عن كل البنات

تنسي كل اللي فات

كل الهدايا و الحاجات

و تسيبني من سكات.

كنت بحط على وجهي

خطوط الماك اب

زي ما بتحب

هنا احمر

و هنا اخضر

و ازرق بيتمخطر

و اي لون بتحب وبتفكر



ناسي عقدك اللي اهدتني

و في رقبتي الجميلة لبستني

سبع لؤلؤات بيهم جننتني

ابيات شعر اتحفتني

جننتني و بحبك اشعرت بي

و كل بيت كان بابه

حرف من اسمك و اسمي في قلبه

اتلخبطت حروف اسمي بأسمك

نسيته

.

حبيبتك نسخة الاتوكاد

التى تركتها من اجل نسخة ريفيت

تعليقات

  1. الصراحة جميلة أوي ربنا يدخل الفرح والسرور دائما لقلبك وأهلك
    بس والله عجباني أوي فعلا قصة حب مؤثرة

    ردحذف
  2. الله يبارك فيك يا مهندسنا ويطيل فى عمرك
    فقد رسمت البهجة على وجوهننا بكلماتك الرائعة هذة

    ردحذف
  3. روووووعة وبلاغة موجودة وصور رائعة

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة