مدونة المصمم

 مدونة المصمم

مدونة  نتمنى ان تكون نافعة

https://draftsman.wordpress.com

تعليقات

  1. السلام عليكم ورحمة الله
    انا رسامة هندسة داخلية تونسية
    اريد ان انضم اليكم لعلي افيد واستفيد
    شكرا والسلام

    ردحذف
  2. محمد سمير عباس31 أكتوبر 2010 في 10:22 م

    السلام عليكم انا رسام هندسى اول أ ميكانيكا دفعة 1991 واريد ان اشترك معكم

    ردحذف
  3. حسني ابراهيم حسني21 نوفمبر 2010 في 3:17 م

    الموضوع فعلا يستحق الاهتمام
    عشان انا خريج تجارة وبعمل بمهنة الرسم من سنة 2005 وقبلتني مشاكل كتير جدا خصوصا برة مصر
    انا هضم صوتي لصوتكم
    وان شاء الرحمن هنلاقي اقبال علي الموضوع

    ردحذف
  4. شكرا يا عمورة علي اهتمامك الزائد بالمهنة ونظرا لبعض الظروف التي أمر بها لم أتمكن من المشاركة لكن انا معاك في أي حاجة
    وشكرا

    ردحذف
  5. وائل عبد العزيز ( زيزو )1 يونيو 2011 في 3:19 م

    بصراحة يا عمرو دايما بيعجبنى كلامك وانا معاك دايما وربنا يوفقك للخير دايما
    بس ادرس الموضوع كويس ومتهيئلى كلنا معااااااااااااااااك


    توكل على الله

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة