الى قطر

 

ان شاء الله اسافر الى قطر يوم 21 -7 - 2013



حبايبي اللي في مصر هتوحشني جدا و ان شاء الله نتواصل على النت

حبايبي اللي في قطر ان شاء الله تكتحل عيني برؤيتكم

ان شاء الله هتكون فرصة اطور نفسي

و اري المشاريع الخضراء بعيني

فيكون الكلام اكثر واقعية

و اتمنى ان ازور كل البلاد العربية الامارات و السعودية و الاردن و لبنان و كل دولة لاتحدث عن الانجازات   و المشاريع الرائعة بها

كلها بلاد عربية اسلامية , لا اعترف بحدود و لا اسوار , كلنا اخوه

و كنت انوي عمل هذا في مصر لكن للاسف ظروف البلد و سفري في رمضان جعل الموضوع مؤجلا لاقرب فرصة اعود فيها لمصر



هاشتغل ان شاء الله في شركة




, ابحث عن غرفة في شقة قريبه من الشركة  (اتمنى حد من سكان قطر يفيديني )

Al Muthaf Street at Al-Salata Area




 

 

تعليقات

  1. الصراحة أول ماشفت الخبر إتصدمت وحزنت جدا
    والله وجودك في مصر بالنسبة لي كنت بحس بخير وتفائل جدا أن لسه في حد متمسك ويعمل في مصر
    له إن شاء الله مستقبل كبير وله هو أيضا طموح كبير مثلك
    بس أنا حاسس بيك مهما كانت
    الظروف في مصر صعبه شوية أو شويتين والطموح لايمنع طبعا أنك تسافر في الخارج كما أنا في الخارج
    ف يارب يارب يارب أحفظ عبدك عمر سليم وأخي وحبيبي وجعله موفقا أينما كان وجعله من المباركين أينما كان نافعا للخير وأن يصبر أهله بفراقه وأن يحفظهم له بغيابه وأن يبارك له في وقته وأن يرزقه من حيث لايحتسب وأن يدخله الجنه ويتقبل منه أعماله الصالحه وتعليمه للناس لأني والله قد أستفدت وتعلمت منه كثيرا وفتح لى أفاق واسعه وطموح كبير
    وأسألك بالله لاتنقطع علينا وطمنا على أخبارك أول متوصل وعرفنا بهاتفك هناك
    حفظك الله أخي وحبيبي عمر سليم
    أحبك في الله

    ردحذف
  2. وفقك الله
    وسدد خطاك
    وإلى الأمام دائما إن شاء الله

    ردحذف
  3. جزاكم الله خيرا و ان شاء الله سيكون التواصل اقوي و افضل , و اسئل الله ان يجعل مصر واحه للأمن و الامان

    ردحذف
  4. ربنا معاك انت انسان قبل اى حاجه تانيه اشكرك على كل ما نتعلم به منك بتوفيق دائما اخوك فى الاسلام عطيه محمد

    ردحذف
  5. ارجو من اخى الكريم ان اسئل على فرصه عمل حيث انا الان ابحث عن عمل وشكرا

    ردحذف
  6. ان شاء الله اي فرصة هتيجي و بضعها على المدونة و ربنا ييسر لنا الحال

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة