* 60 داهية

حبيتك



من سنين



و نخبي على مين ؟



و الكل عارفين



و الحب مالي العينين





كلهم عارفين



كلهم لما يبندهوا عليا



بيحطوا اسمك قبل اسمي



بس مش رسمي



...



متقوليش محاولتش



قولي ما عرفش



حاولت كثير



رحت لك مع ابويا



رحت لك 6 اكتوبر



و طلبوا مهر غالي



و المال مش مالي



و نفسي اطول القمر



بس القمر عالي



و رحتلك العاشر من رمضان



و انتي عارفة و فاكرة اللي كان



فمتقوليش جبان



و لا جاي يتسلي و ياكل لبان



و رحتلك الميدان



ميدان عبده باشا



حتى عبدة باشا عرفني



و عرف اسمي



و عزم علي بسيجارة



و وقف معايا لحد ما ركبت سيارة



كنت بصعب عليه



و اشوف الدمعة في عنيه



و يقولي با بني شوف غيرها



يعني اللي خلقها ما خلق غيرها



معذور اصله ميعرفش خيرها



كنت نفستني فيها



و اتقبلنا سرقة قلنا دقيقة و نمشي من سكات



قعدنا نتكلم  8 ساعات



قلنا اية ؟



قلنا اية ؟



قلنا سر الحياة و المممات



ده اللي كنا فاكرينه



بس كل اللي قلناه سخافات



ايوة سخافات



و رحت وراكي



الازهر



حديقة الازهر



و انتي فاكرة حصل اية



و قعدنا سنين نضحك عليه



كان يوم اغبر



و عشان بحب القمر



سافرت لك قطر



صاحبي شجعني



و قال لي اتقدم



بدل ما تندم



روحت لابوكي



ابوكي عليا بيتفشخر



طالب ميت جمل احمر



لو كنتي اديتني يس ضوء اخضر



كنت لقيتني عنتر



لو كان معايا او اقدر



عمري ما اكنت اتاخر



و ما دامت معاكي مافيش فارقة



معايا كمان مش فارقة



اخدت منك كل حاجة



مكنش فاضل غير ورقة



فمش فارقة



بس النهاردة خلاص



زهقت



و تعبت



فكفاية عذاب



انت مش حقيقة



انت سراب



كنت فاكرك امنية



طلعتي المنية

تعليقات

المشاركات الشائعة