حرفين في الحب

اسمعي يا إش إش


الحب مش RELINQUISH


الحب مش اسيب لك كل الWORK SET


عشان انت ست


ايوة احلي ست و احلي بنت


احلي ما حبيت


نفسي تكوني لكل البنات TEMPLATE 


هاقولك و نفسي تفهمي يا ريت


الحب يعني COLLABORATE


الحب يعني اسيب حاجه لها عايز


في اول SYNCHRONIZE 


و نبقي كلنا شغال و فايز


و بمسك نفسي بال CAD 


لما تتكلمي عن حب قديم  لي و فات


حب و عشق فاتوا من سكات


حبي للسمرا خلاص مات


و كل كلامك عن الشبكة


عارفه


ال NETWORK كلها ربكة


عنيا ليكي لو عزتي الشبكة MASS


او GENERIC MODEL  تزغلل عيون الناس


عارفة هنبني البيت بإية


هنبني ب W A


PICK LINES يا بنت  الاية


و هتبقي ملكة البيت و فوق شعرك تاج


و في كل غرفة ROOM TAG


و من غير دوران و لف


يا إما نشتغل على نفس الملف


يا ما يبقي بينا LINK و الشغل بينا خف


و انا مش مغرور و لا عندي تنشن


بس مش عايز مساعدة من اي EXTENSION


هاعمل اللي علية اقدر


لا هتمنظر و لا اترندر 


اللي مش هنقدر علية


ناخد تاكس


نعملة في الماكس 


المهم نبقي FAMILY 


تكوني لي


و هتبقي SYSTEM FAMILY


و العفش براحتنا PORTABLE FAMILY


و اولادنا  MODEL IN PLACE FAMILY


عايزك تقولي حاضر و طيب


و نبقي واحد INSTANCE &  TYPE


انت ليا


كل حاجة فيكي مني و ليا


اول حرف من اسمك اخر حرف من اسمي


و المكياج على وشك رسمي


بال VV  اخترت لونك يبقي لوني


و عسل عيونك من عيوني


 و اموت انا في ال SHORT CUT


اه من جمال ال  SHORT CUT


كذا اختصار للخط !!


 مش لازم  ENTER و لا مسطرة


عشان اشوف الرسمة منورة


هو بس حرفين


مش كلمتين


الاقيه اتنفذ في لمحة عين


و اموت انا في بياضك النقي


يزغلل عنين شاب زي شقي


عمري ما اغيرة للون اسود غبي


و لا فيه ناحيتك اي شك


بس لازم استخدم ال INTERFACE CHECK 


عشان لو فيه لخبطة


أفك


و طول ما انا حبيبك


مش هشغل PURGE UNUSED و اسيبك


 

تعليقات

  1. كلام جميل منقدرش نقول عليه حاجة حلوة

    ردحذف
  2. تسلم بشمهندس محمد ربنا ما يحرمنا منك

    ردحذف
  3. فنان وكلام محدش يفهمة الا المهاويس :)

    ردحذف
  4. هههههه ممكن تكون مسجلة بصوت ؟

    ردحذف
  5. أهم حاجة نفسي تكوني لكل البنات TEMPLATE
    والأولاد Model in place
    جميلة جداً ومعبرة ...

    ردحذف
  6. ان شاء الله بس مش صوتي

    ردحذف
  7. […] Mass افضل طريقة لعمل المجسمات في الريفيت و يمكنك ان تعمل به اي شئ يخطر في بالك […]

    ردحذف
  8. مهوس مهوس يعني :)

    ردحذف
  9. ههههههههههههههه حلوة يا فنان

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة