الله اكبر

الله اكبر



الله اكبر



ALLAH



--وطي صوتك فيه عسكر



جري اية هو الاذان هيفجر



ازاي اتقدم و انت اللي تتأخر؟؟؟



قول اسكت للي بيتجبر



انما تأمرني اسكت و انا بكبر



ما راح اقدر



 ------



خايف من الموت ؟ الموت متقدر



عندك عذر ؟؟راضي سكوتك و عاذرك و مقدر



سيب البلد و بحر



او اقعد في بيتك و لا تغرر



انما تروح للقاتل معاه تتصور !!!



و حتى في الصورة ورا متأخر!!!



انت اتأمرت و لأمره ما بتتأخر



للاسف كنت منظر



مش فاهم موقفك , موفقك متشفر



غير بالجبن او الغباء  ما يتفسر



وانت اللي كنت بتحكي و انا بتأثر



عن الصحابة اسود المعسكر



و خيولهم العاديات ضبحا بتعفر



و كنت فكرك اسد صوتك سيزأر



تسيب زوجتك و بتبرر !!



و صاحبك بيكرر



خليتونا نكتة منها العدو يكركر



ما يعملها شيبوب اخو عنتر



لو كنت فيهم ما كان الدين اتظفر



كان اتزفر



مش عارف ضارب ترمادول و لا بتصرصر



الواحدة  مفروض و هي خارجة للمتجر



تجيب راجل يحميها



تأجر



http://www.youtube.com/watch?v=-yAS0hIXvQw



كنت بيك بتفشخر



و انت على المنبر



بريحه بخورك بتبخر



دلوقت على وقتي معاك بتحسر



ان كنت شيخي في يوم



و انت الاديب و الأشعر



فانا عمر و انا عمار و انا معمر



و قلبي سليم ما اتضرر



وربي اداني عقل اوزن بيه و أفكر



و مش هاسكت واخويا بيموت  بيتسحر



و انت للقتل بتبرر



على اي الاعذار بتدور



لو كنت بنيت لك في قلبي يوم صنم



بفتاويك و ايدي هيتكسر



--------------



خايف من البندقية تتعمر



ازاي انتخب قاتل بيقتل و بيفجر!!!



ازاي اعلق صورة شيخ منسر !!



http://www.youtube.com/watch?v=LqktZhj7EFk



بكرة عليك هيتدور



ازاي مع اخوك المسلم بتكشر



و مع العدو وشك بينور !!



ازاي للمسلم بتعادي و تكفر





---



العسكري الغلبان متحير



بفتاويك أتفتن واتغير



بيك بيتحدر



بيتكسر



رصاصه على أخوه بيمطر



بكره لما يفوق من سحرك يتحسر



----



لو عايز حاجه , و بيك متغرر



متطلبش شهادتي في يوم معرفش ازور



لو نهاني شيخ او قسيس اني اكبر



يبقي هو مني اصغر



ما يغركش كبرهم  و لا حجمهم



الله اكبر

تعليقات

المشاركات الشائعة