الحب الثالث

التالته تابته



و المحبة ثابته



و الحب نبته



و اموت انا في شغل النفسنه



منك انت ما احسنه



[caption id="attachment_18435" align="alignnone" width="400"]navisworks navisworks[/caption]

تغيري علي من قبل ما اعرفك



بميت سنه



ايوة غيره 



كل اللي بتقوليه عني غيره



غيره حلوه و مريرة



من صبيه سمرا جميله



بس غيره



و سهر و حيره



غيرتك ما احلاها



حتى لو مش في محلها



تغيري من 2d & 3d ??



و انت فيكي اوبشن زيادة



انت 4d &5d



تغيري عليا من كل ست



و انا بعمل منك



ب selection tree



مليون set ???



انت اوزريس



و انا ايزيس



و ست



و انت عارفاني زين الشباب



زنديق و تاب



حرم الموسيقي بعد الراب



و عشق السمار بعد ما



في البياض ذاب



و عندك بيتجمع الاحباب



كاد و ريفيت و sketup



دعوتك مش حب و ثواب



دعوتك مكر الذئاب



زليخه تكيد للصحاب



غرتي من البيضا



و فكرتي في حيله



عرفتيها على البريمافيررا



و رغم غيرتك حبيتك



حبيت timeliner



بيوضح و بينور



و بيخليني افكر



-



من سمارك عقلي طار



في حبك انا اسير



و فيكي انا walk اسير



و fly اطير



و بلاقي فيكي كل ما بهتم



ب  find item



اموت انا يا زهره



في هالنظرة



 شبكتك GRID ظاهره



و الحر للحره



خدت لكي كام viewpoint



كنتي احلى من كل بنت



و عملته فيديو و بعته لكي على النت



و اادوب في التقل و ال GRAVITY



التقل صنعه يا حبيبتي



تمشي على الارض



تقولك اتدلعي يا اختي



عاقله و تحلي اي clash



بلا عنف و لا رشاش



براقبك و كلي اندهاش



عاش السمار عاش



تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة